Butent. O visi sitie issikalinejimai yra daromi del to, kad verslininkai nori veztis visoki shuda kuo pigiau (del ko kencia kokybe ir realus tarnavimo laikas), brangiai parduoti ir netureti jokiu isipareigojimu. "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:gujl7i$2k8$1@trimpas.omnitel.net... > Dar apie ta pati. Juk didmeninkas turi daugybe budu spresti problemas nepazeisdamas salies istatymu. > 1.Padidinti antkaini, kad butu is ko kompensuoti > 2.Sumazinti garantija, kad butu maziau ko kompensuoti > 3.Tartis del kompensavimo budu su gamintoju > 4.Liautis prekiauti kurio nors gamintojo produkcija ar pavieniais gaminiais > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:gujkdb$11r$1@trimpas.omnitel.net... >>O tai to laptopo didmenininkas negali grazinti gamintojui ir is jo gauti analogiska (tikriausiai daug geresniu specifikaciju) nauja modeli? Bet kuriuo atveju garantija yra gamintojo isipareigojimas, jis ja suinteresuotas taikyti del savo produkcijos pardavimo. Todel didmenininkas turetu aptarti iskylancias del vietiniu istatymu (beje, turbut, jie daugelyje saliu yra panasus) problemas ir nuostoliu kompensavimo budus su gamintoju. Na, aisku, jei gamintojas atsisako kazkokiu papildomu isipareigojimu, ir del to didmenininkas gali patirti nuostoliu, tai galima tiesiog sumazinti to gamintojo deklaruojamos garantijos laikotarpi. Bet vietiniu istatymu imone laikytis privalo. O istatymai nereikalauja, kad daiktams butu suteikiama 5 metu garantija. >> >> "sadzikas.lt" <sadzikas@morgas.lt> wrote in message news:gujj5e$udl$1@trimpas.omnitel.net... >>> pagal istatyma zmogus gali: >>> >>> paprasyti grazinti pinigus >>> paprasyti, kad preke butu pakeista nauja (analogiska) >>> preke butu suremontuota >>> >>> pagal istatyma gali pasirinkti kuri nori varianta, nepriklausomai ka siulo >>> didmeninkas/ remontininkas >>> zmogus pasirinko grazinti pinigus, didmeninkas negrazino, zmogus kreipesi i >>> nemaisto inspekcija ir privalejo grazinti pinigus >>> >>> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:gujihr$t9p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>O tai didmenininkas duoda didesne garantija nei gamintojas? As galvojau, >>>>kad daiktu garantijos laikotarpi nustato ir juos remontuoti ar keisti yra >>>>isipareigojes gamintojas. >>>> >>>> "sadzikas.lt" <sadzikas@morgas.lt> wrote in message >>>> news:guj4f7$3td$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> siaip skamba absurdiskai, taciau realiam gyvenime yra tiesos tame. >>>>> >>>>> nes isivaizduokit realia situacija, kuri man papuole: >>>>> >>>>> nusipirko zmogus nb 2004 metais, sumokejo ~4000lt (tikslios sumos >>>>> nepamenu, >>>>> bet gali buti 3600lt-3800lt) >>>>> atsieme is valstybes tai laikais dar buvo 33% (1300lt), pasinaudojo >>>>> kompiuteriu ~20 men, kompas sugedo, zmogus atejo sako grazinkit pinigus- >>>>> servisas norejo suremontuot, taciau zmogus liko prie savo prasymo ir >>>>> atsieme >>>>> savo moketus 4000lt, senas sugedes kompas liko nusedes pas didmeninka. >>>>> zmogus pasinaudojes kompu liko su 4000lt + 1300lt paimtais is valstybes- >>>>> geras biznis sakyciau >>>>> >>>>> "omni" <omni@omni.omni> wrote in message >>>>> news:guj3io$2c6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Tik cia ACC "paslauga" nauja, o ne GNT. Kazkas suklydo ce. >>>>>> >>>>>> "Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gui7k1$b6u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Na, taip, bus smagu, jei čia viso labo gandai :) Šiaip, aš info >>>>>> netikrinau, tingiu, komentavau tik tą informaciją, kurią pateikė Zelur. >>>>>> Jei tai rimtas dalykas, papostinkite originalią GNT informaciją, tada >>>>>> pratęsim diskusiją. >>>>>> >>>>>> Dainiushas wrote: >>>>>>> idomu, o bande kas nors idemiai perskaityt kas parashyta ir apie ka? :) >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>> >>>