O ko tu tikiesi? Čia lobizmas padarytas, ir ganėtinai senai. "Icetom" <kkk@kk.com> wrote in message news:h46v78$cl5$1@trimpas.omnitel.net... > Tai ką parašei aš labiau taikyčiau buitinei technikai, o ne AK dalims. > Man tada iškyla klausimas - kam iš vis tada reikalinga gamintojo atstovybė > žiūrint iš vartotojo pusės (ne verslo) pagal tai, ką parašei ? Man toks > gamintojas, kuris nėra draugiškas pirkėjui, tikrai neskatina būti > lojaliam. > > Pvz., štai ką rašo ASUS apie garantiją - "contact your reseller": > http://support.asus.com/repair/repair.aspx?no=201&SLanguage=en-us > > Lieku prie tos pačios nuomonės, jei ne gerakaina.lt kolektyvo pastangos - > likčiau ant ledo dėl gedimų pašalinimo (jei toks iškiltų). T.y. Lietuvoje > perkant AK dalis, kad ir žinomų gamintojų, ir toliau išlieka nemaža > rizika, kad bankrutavus pardavėjui, koks GNT ar pan. gali tiesiog > mandagiai ... > > "lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message > news:h46tgt$9uo$1@trimpas.omnitel.net... >> na, atstovam/didmenininkam kaip ir nepriklauso su galutiniais vartotojais >> dirbti. O remontuoti turi igalioti gamintojo serviso centrai. Taigi >> perkant daikta galima zieti kad butu rimtesnis brandas, kuris turi nuo >> pardavejo nepriklausoma serviso centra, kad anam uzlinkus butu kur >> suremontuot. Tiesa keitimo jau negalesi padaryt... >