viskas labai paprasta. - NNT musa jum per skaudziausia vieta- jusu klientus. "Domino" <msn@microsoft.com> wrote in message news:h495so$ho6$1@trimpas.omnitel.net... > Va va. Gaila klientu ir tiek. Jie prie ko cia. Mes ir sakom GNT: "Tai ko jus > musu i teisma nepaduodat del tu keliu simtu litu? Ko turi paprasti zmones ir > imones kentet." Ne is prinsipo gi mes tu pinigu nemokam. Nera ju ir tiek. Ne > mokesiu gi as is savo kisenes nemokesiu. Tiesa sakant ir mano jau pora > irenginiu stovi ir laukia kazko. Maitblokis tai pas Asbi pakeistas ir > neatiduoda kol skolos nebus padengtas, nesiojamo HDD negaliu registruot GNT > nes vel tas pats. Sakant, jei butu imanoma, tai ir padengtume tas savo > skolas, bent del savo naudos. > > "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message > news:h495aj$gt1$1@trimpas.omnitel.net... > > Dabar pinigai ismusinejami ivairiai. GNT netiekia garantinio aptarnavimo, > > kiti grasina kabelius uz kuriuos nesumoketa is zemes issikasti tuo paciu > > be elektros paliekant skolininka.... > > > > -- > > > > "Domino" <msn@microsoft.com> wrote in message > > news:h493ov$e8l$1@trimpas.omnitel.net... > >> Situacija butu tokia... > >> Dirbu imoneje kuri turi tokia nediduke dukterine imonele. Ta dukterine > >> imonele prekiauja kompais, ju dalimis ir t.t. Visa iranga pagrinde > > > > > > > > > >