Tema: Re: Dėl žaidimų strigimo
Autorius: Feniksas
Data: 2009-08-07 15:58:16
cia AGP feature'as ,pci-e gali ir neturet
manau, kad problema kazkur tvarkyklese, ir susijusi su ram/video ram
"AGP aperture size" berods taip... - bios'e
"Write combining" - neprisimenu... ar bios'e ar draiveriuose

jei stringa ir kiti zaidimai ir pvz kokie h264 filmai, kurie 
reikalauja daug processing power, dar karteli perziureciau ausinima - 
gali but, kad tavo davikliai rodo pievas

directx tinkami?

"Sauliss" <sauliss@gmail.ismesti.com> wrote in message 
news:h5h6p4$u5q$1@trimpas.omnitel.net...
> Kur rasti tą write combining?
>
> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
> news:h5h53l$rok$1@trimpas.omnitel.net...
>> draiveriai. neijungtas/neveikia koks "write combining" an pan kaip
>> budavo ant AGP.
>> siulau is karto susimest naujausius + mb bios
>>
>> "Sauliss" <sauliss@gmail.ismesti.com> wrote in message
>> news:h5gu4h$h1s$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>>
>>> Reikia konsultacijos, nes pats nesurandu kur problema. Pasileidus
>>> kokį žaidimą (NFS Undercover arba Underground, Burnout Paradise,
>>> Damnation...) kas maždaug 12 sekundžių striginėja vaizdas apie 7-9
>>> sekundes. Tiek procesoriaus, tiek vaizdo plokštės temperatūra 
>>> atrodo
>>> nėra aukšta (apie 54 laipsnius).
>>> Kompas nelebai silpnas: DualCore AMD Athlon 64 X2, 3100 MHz, ASUS
>>> M2A-MX, Sapphire Radeon HD4850, 2 GB RAM.
>>> Kaip pastebėjau, vienintelis dalykas, dėl ko galėtų striginėti
>>> vaizdas - paleidus žaidimą abiejų procesorių apkrova - 100%. Kol
>>> žaidimas nepaleistas apkrova netoli 0%.
>>> Kur galėtų būti problema? Kodėl tiek apsikrauna procesorius?
>>> OS - Windows7, nors ta pati problema buvo ir prie WindowsXP.
>>>
>>
>>