Klientai negalintys atsiimti priduotų servisui garantinių prekių iš ICG… Rugsėjis 24th, 2009 Rašykite, pateikdami pilną informaciją : Miestas, kuriame priduota įranga Informaciją apie kompiuterį ar prekę, koks modelis, gamintojas ir pan. Garantinės šaknelės Nr, ID, jei aktuali kita informacija Pridavusio įrangą žmogaus kontaktus (vardas, pavardė, telefono Nr.) Siusti: darius.partauskas@fortakas.lt "Cliff" <cliff@cliff.com> wrote in message news:h9fgk7$vlh$1@trimpas.omnitel.net... > bandei :) taip gali sutvarkyti bet kas, bet cia varijantas kai jau kompas > PAS ICG > > "John Smith" <bujaka@mail_.net> wrote in message > news:h9fg63$uue$1@trimpas.omnitel.net... >> www.fortakas.lt >> >> jie daba tvarko viska(icg) >> >> "Bull" <demax@mail.lt> wrote in message >> news:h9fciq$p8q$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pries kelias savaites i garantini buvo atiduotas PC :( >>> Dabar ICG telefonas isjungtas, parduotuve uzdaryta, nezinau nei kur >>> kompas, nei koks jo remonto statusas, nieko... >>> Ka patarsite? >>> >> >> > > >