Pirmas etapas kaltini savo kompetencija o ne pateikta įrangą :), antras etapas pradedi į problėmą žiurėti rimtai ir savo tinkle tikrini spamerius, virusus ir P2P vartotojus bei muzikos/video žiurovus tinkle. Jei nieko nerandi, neišmanai samdai specialista tinko priežiurai, sutvarkimui pas tiekėja arba kitur.Tiekėjas turi galimybe patikrinti problėmą jei registruosi gedimą. Jei nebus tiekėjo bėda teks susimokėsi už vizitą. Jei užsakytas normalus greitis pakanka ir duodamos įrangos. Visokios pigios dėžutės kokybės neišspres nes RDP reiklus kokybei. Perki "mulilinę" nebent norėsi daug ir dažnai ekeperimentuoti o ne naudoti paslaugą darbui. Prašai ISP , kad įrangą sukonfigūruotu "bridge" ir už jos jungi savo dėžę. Jei firmą nori didelio patikimumo užsakai SLA servisą arba nuomuoji Cisco įrangą kuria prižiuri ir konfigūruoja tiekėjas. Problėmų nelieka. Daugelis firmu taip daro, jei išgali samdo IT specialistą kuris pastoviai prižiuti tinklą. "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message news:imv2nm$grg$1@trimpas.omnitel.net... > Internetas Teo, stovi teminalinis serveris, jame buhalterine programa. 4 > useriai jungiasi per LAN'a, dar > kokie 7-10 per RDC. Pradejo trukineti "rysys" - nutruksta terminaline > sesija, vel prisijungia. Arba > nutruksta ilgesniam laikui - negalima isvis prisijungti prie serverio 10 > minuciu. Anksciau buvo bedu su > interneto linija, tai buhalteres sakydavo "internetas trukineja", teo > kazka paremontavo, dabar jau kuris > laikas nesiskundzia, bet prie serverio prisijungti vistiek kartais > nepavyksta. > > Buciau labiausiai linke apkaltinti Teo Thompson modema/routeri - > telekomininkai zegnojasi, kad jis negali > buti kaltas... Kaip patikrinti - koki softuka uzsukti ant serverio, kad > matyciau kur rysio problema? > > Beje, jei keisti ta Thompsona, tai ar buna normaliu routeriu su modemu > viduje ar reiktu Thompsona statyi > kaip bridza ir pirkti normalu routeri? > > Aciu uz mintis.