Tema: Re: Intraneto irengimas
Autorius: Ton
Data: 2011-10-26 10:12:05
man irgi idomu  kokia gali buti kaina: jeigu reiktu pasto serverio,
vietiniame tinkle susirasinejimo softo. Vartotoju apie 100. kokius greicius
galite pasiulyti? kaip suprasti kokybe? laidai visur suvesti nera bevieles

"Glebas"  wrote in message news:j86tm0$uq5$1@trimpas.omnitel.net...

1. Apsibrėžiat ko iš tikro norite. Tai, ką parašei, netinka.
2.  Kas yra "susirašinėjimas"? Reikės kažkokio pašto serverio,
naudositės kažkokiomis vien vietiniame tinkle naudojama programa, ar
norite kokio nors ten skype (intraneto jau nebeužtenka)?
3. Kokie yra pageidaujami greičiai ir kokie reikalavimai kokybei, kokie
vartotojų kiekiai
4. Kokia šiuo metu yra infrastruktūra - kaip reikalai su laidynu ir
kokie norai jo įrengimo kokybei, jei tą reikia daryti

Susirašai kas yra, ko labai konkrečiai yra norima ir tada jau bandote
susižinoti biudžetą kuris arba tenkins, arba netenkins...