Ne tas atvejis. Pasikartosiu dar kartą, klausiau ką rinktis, teo ar cgates. Atsakėte, kad teo. Skambinu 1817 ir užsakinėju paslaugą. Man pradeda pasakoti, kad reikia atliki tech. analizę ir t.t, aš jiem sakau, kad jau yra įvadas optikos su antgaliukais ir t.t. reikia tik akyvuoti paslaugą, galiu atvažiuoti pasirašyti sutarį į bet kurį klientų aptarnavimo centrą ir t.t. Man atsako "taip negalima, reikia vis tiek kad atvažiuotų technikas, o jis gali atvažiuoti tik po ... dviejų savaičių". Tada skambinu į cgates, ten sako, kad gali iš kart atvažiuoti ir pajungti. Tai ką turėjau daryti kai ir taip nuolatos skambinėja man žmonės ir prašo remote suporto, o aš kelios dienos be ineto sėdžiu? Teisiog jei būčiau žinojęs, kad NĖRA iš ko rinktis, tai nebūčiau kūręs temos newsuos. >Yra kategorija interesantų, kurie visada ko nors klausia tik tam, kad gautų patvirtinimą jų pasirinktam sprendimui. Jei gauna priešingą patarimą, vis tiek jo neklauso, nes sprendimas jau jų pačių priimtas anksčiau. Visiems kitiems toks elgesys visada atrodo ir atrodys keistas, bet tokios gyvenimo realijos :)