Tema: Re: CROSS: Asus RT-N56U nuomonė
Autorius: Sunday
Data: 2013-04-09 23:52:48
On 04/09/2013 02:45 PM, 2lame2rtfm wrote:
> Sveikas,
> dėkui už informaciją. O čia gal iš asmeninės patirties? Nes daiktas bus
> naudojamas bute, tai net nežinau ar aktualu.
> O naujesnis tai čia gal Asus RT-N66U?
>
> "Sunday" <sunday@monday.lt> wrote in message

Taip, asmenine
routeris stovi uz 25cm betono sienos nesianciosios, atstumas nuo
routerio 1m, signalo lygis -90dB. O nuejus i kita kambary tai pradeda
pametineti tiek laptopas, tiek mobilus.
Kaip su 2.4Ghz, netikrinau, nes tam ruozui pas mane kitas routeriukas
stovi, senas Linksysas
Jei sienos medines ar kartonines, tai gal ir tiks, taciau esant storom
sienom jo tikrai nerekomenduociau kaip pafrindinio WiFi routeriuko.

Kitomis jo funkcijomis nesiskundziu