Seip statstika rodo is 10 8-9 gedimai kliento puseje. Dazniausiai genda pas tuos "protingus" :) kurie viska supranta ir yra baige mokslus :). Dar dazniausiai tokie raso piktus laiskus, paskambine kalba vejus, koliojasi bet taip ir ivardinti konkrecios bedos nesugeba aparat neveikia :) yra tikrai korektisku vartotoju, super mandagiu ir dalykisku, kurie sugeba ivardinti kaip arodo neveikimas, ir dar nurodo LAIKA ar kitas gan svarbias detales :). Ne visi VRM ... reik suprast ne visiem taip blogai gyvent :) R. "donisg" parašė naujienų news:m9061p$aoi$1@trimpas.omnitel.net... Visi cia taip drastiskai "puola" ISP, kai situacija nera visiskai aiski :) Pirminis patarimas pamatuoti greitaveika isjungus visus siuntimus (pagrinde torrent) manu visiskai logiskas. Dar gerai butu matavimo metu patikrinti paketu praradima dideliais paketais: ping 8.8.8.8 -t -l 1470 Gal tiesiog pas klienta nekorektiskai veikia marsrutizatorius (konfiguravimo klaidos), gal sesiju kiekio neatlaiko, gal vidinis tinklas uzkrestas (pvz.: ant marsrutizatoriaus generuoja 2k sesiju). "vrm" wrote in message news:m8vvea$4na$1@trimpas.omnitel.net... Nuostabus patarimas: nori pabrauzint www, išjunk siuntimą :D dar ką nors? Kažkaip kisi ISP sugeba susitvarkyt su tuo, katalink torrentus kiek nori, www vartosi puikiai ir connectionai neužsikemša.