"Levas" <blas@sss.com> wrote in message news:ikdc8p$uqn$1@trimpas.omnitel.net... > Jei buhaltere apyjaune, jokiu problemu. Isbandyta praktiskai. Su senesnem biski sunkiau. Taciau pagrindine problema "nezinau kur cia spausti". Siame reikale labai padejo naujasis MS ofisas su savo gejisku dizainu. Kai kuriom buvo lengviau open produkta ivaldyti nei naujus "trendus". Levai, tai čia paprastai valdžios bukaprotystė, kad nėra asignacijų mokymams, o yra asignacijų licenzijoms. Sveikos organizacijos tikrieji aktyvai - žmonės ir informacija/žinios. > Svarbiausia su buhalterem, kad perejima i open produkta isakytu valdzia/direktorius/savininkas. Dabar vienoje firmoje as po truputi stumiu viena buhaltere- pasirinkimas arba open office arba UZ JOS pinigus gejiska MS Office. (apie downgrade ir kitus reikalus nesakom). Levai, pardon, bet tai nesąmonė. Reikia viską gerai pasverti. Nes yra ir pliusų, yra ir minusų. Ir tik ne įsakymų būdu. Yra toks dalykas kaip pokyčių vadyba, ten nagrinėjama, kaip personalą paruošti pokyčiams. Aiškinimai ir mokymas - neišvengiamos sąnaudos. Kur padėtų įsakymas - tai visų pirma tu pats sau, tada namai-vaikai, tada visos akademinės įstaigos, tada valstybinės. Verslui iš esmės dzin - jis prisitaikytų.