Teisingai pastebeta, na senu laiku profesionaliu zaidimu kureju taisykle buvo kurti zaidima kuris naudotu minimum resursu, kad veiktu ant kuo daugiau kompiuteriu ir tuo paciu zaidima pavyktu parduoti didelei rinkai... Taip pat, kad panaudojant minimum resursu gauti tapati rezultata ka sugeba kiti padaryti tik naudodami naujausia hardware, directx versijas ir t.t...... pvz. ID Software - kurie kure Quake ir t.t... praktiskai developino su C net ne su objektiniu C++ tam, kad zaidimo objektai uzimtu maziau RAM ir t.t.... zodziu viskas buvo daroma atsizvelgiant i greicio problema na ir aplamai eidavo crazy optimizacijos... O dabar ta taisykle kiek keiciasi nes jie gyvena senu ideologiju vedami, kurios daznai jau neaktualios siuo metu nes pvz. kokio nors RAM daugiau nusipirkti visai nekainuoja daug, bet vat kad neisnaudoti toki resursa kaip RAM tai ne taspats kaip neisnaudoti kazkokiu nauju 3D efektu kuriuos palaiko tik pvz. naujausios video kortos... o kitos emuliuotu softwariskai ir stabdytu... P.S. Beje as ju forume rasiau apie sia optimizacija pries koki menesi bet 0 sveiku :) parase kazkas is forumo modu tik, kad atseit problema sprendziama... :) bet man atrodo iki realiu EAsy studios developeriu ausu tai ne nenuejo :) JDM.