Mailwasheris pas gaveja, nefiksuoja isviso to laisko nei prie filtruotu, nei prie gautu. Todel darau isvada, kad laiskai net nenukeliauja iki adresato kompiuterio, o pakimba kazkur TEO serveriuose. Kadangi tie patys laiskai siunciami i gmail.com dezute praeina be jokiu problemu ir be SPAM prierasu subject'e. Galvojau, kad @takas.lt dezuteje yra susikures SPAM listas/filtras, bet nieko panasaus neradau. On 05/22/2014 08:21 AM, Stork wrote: > Pas mane tas pats su tuo prierasu "SPAM". > Ir jei siunciu i firma, kuri turi ar tai ugniasiene ar kazkokia kita saugumo > programa, tai laiskai patenka i spamo kataloga.... > > "Paul_" <no_spam_pauliaus@freemail.lt> wrote in message > news:lliaiv$hur$1@trimpas.omnitel.net... >> Laba diena, >> >> Susiduriau su problema, kad eme vienu metu ir pradejo nepraeiti i >> @takas.lt dezute siunciami roboto sugeneruoti laiskai (turinys text only >> su viena nuoroda), anksciau buvo sutrikimu, bet maniau kad siuncianciojo >> problemos, bet pabandziau siuntima nurodyti i kita @takas.lt dezute ir >> pastebejau, kad subject'e yra pridedamas prierasas ***SPAM***. >> >> Pasitikrinau: >> Mano TEO > Mano paslaugos > SPAM valdymas siuksliu > Sistemoje nëra >> registruotas në vienas blokuotas IP adresas. (ir daugiau jokiu pranesimu >> ar opciju). >> >> Truksta minciu kur dar galima nuimti ta SPAM. >> Gal kas susidure ar turi minciu kaip spresti? >