1. Draiveriai paprastai siunciasi ne tik tam kam klaustukai, bet ir chipsetui, VGA, Audio, LAN, WLAN, BT, WebCam, FP, HotKey'jams ir t.t., ir pan., priklausomai nuo to, kas sukista konkreciam kompe. 2. Is kur siustis - skonio reikalas, paprastai is konkretaus adapterio chipo gamintojo gausi naujesnes versijas, taciau is paties kompo gamintojo, kaip taisykle, turi minimalius sansus uzsiraut ant kokiu problemu ar nesuderinamumu. Tik va sitoj vietoj prieinam viena is konkreciu ir objektyviu priezasciu, kodel visokie Asusai, Samsungai (sneku butent apie kompus) ir pan. yra shudas - filosofija pas juos - sutveriau kazka (pageidautina isoriskai panasaus i Apple kurinelius :-)) ant greituju, numeciau i supporto puslapi tuo metu pirmus rastus draiverius vienai operacinei sistemai ir pamirsau (kartais ten iki kokio pusmecio laikotarpy dar kazkas naujo pasirodo, bet tik kartais). 3. Konkreciai i tavo tema - kiek esu su tais lavonais susidures, tai kapstyt, sakyciau, reikia eksperimentuojant su Asuso visokiais power managementais, splendid, hotkey (pas Asusa tas reikalas po abreviatura ATK slepiasi) ir panasiais reikalais. Nors asmeniskai as pradeciau tikriausiai nuo Win10 metimo nx (skirtingai nuo patarles apie is dvieju minusu pasidarancio pliuso is dvieju shudu geras daiktas, deja, nesigauna :-)), va pries pora valandu eilinis pacientas atkeliavo su nepavykusiu upgreidu ir galutinai supista visa sistema... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Sniegas" <sniego@lietuvoje.nera> wrote in message news:n0tlcb$146$1@trimpas.omnitel.net... > Na, aš dabar pažiūrėjau ką tik, tai su klaustuku Device manager buvo SM > Bus controller. Atsisiunčiau iš Intel draiverius, klaustukas dingo, > pažiūrėsiu, kaip dabar bus su išsijungimu. Daugiau geltonų klaustukų nėra, > vadinasi visi draiveriai tvarkoje. > > "Caponi" parašė naujienų news:n0tjrm$ja$1@trimpas.omnitel.net... > > Draiveriu (tvarkykliu), kurios skirtos tavo kompiuterio aparatinei > irangai. > Apie tai, beje, jau rasiau tau kai pries kelias savaites pirma karta apie > neissijunginejima buvai parases. > > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "Sniegas" <sniego@lietuvoje.nera> wrote in message > news:n0tj6p$9i$1@trimpas.omnitel.net... >> Kokių draiverių? >> >> >> "cooleris" parašė naujienų news:n0ti23$vjl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O tai draiveriu nereikia sudeti >> Tai keikia microsofta, tai dievina >> O padaryti kaip priklauso, nu negi dirbsi:) >> >> "Sniegas" <sniego@lietuvoje.nera> wrote in message >> news:n0tfk4$un7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Problema tame, kad išjungiant nešiojamą kompiuterį jis lyg ir >>> išsijungia, ventiliatorius nustoja suktis, bet lieka degti maitinimo >>> LEDas. Į jokį klavišų paspaudimą nereaguoja. Padeda tik apie 5 - 6 >>> sekundes nuspaudus ir palaikius OFF mygtuką. Tada viskas išsijungia. Bet >>> taip būna ne visada. Kartas nuo karto išsijungia normaliai. Bandau >>> surasti priežastį, bet kol kas dar nesėkmingai. Kai pirkau kompą buvo >>> instaliuota Windows 8,1. Ant viršaus užmečiau Windows 10. Buvo viskas >>> tvarkoje. Bėda atsirado švariai įdiegus Windows 10. >>> >>> "monaxas" parašė naujienų news:n0tf6v$ug1$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> CMD run as admin >>> cd c:\windows\syswow64 >>> ir tada lodctr /R >>> >>> code 2 yra nerastas failas. >>> >>> Preziumuoju, kad pas tave 64 bitų sistema. >>> >>> "Sniegas" <sniego@lietuvoje.nera> wrote in message >>> news:n0tbjh$sj8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Error: Unable to rebuild performance counter setting from system backup >>>> store, error code is 2 >>>> >>>> "monaxas" parašė naujienų news:n0tb75$scl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Nutai parestorink performance counterius. >>>> lodctr /R >>>> >>>> "Sniegas" <sniego@lietuvoje.nera> wrote in message >>>> news:n0stf5$iem$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Neišsijungia paspaudus Shut down. Windows 10. >>>>> >>>>> "monaxas" parašė naujienų news:n0st9l$iak$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> O kas sugedo? >>>>> lodctr /R >>>>> >>>>> "Sniegas" <sniego@lietuvoje.nera> wrote in message >>>>> news:n0ssn0$hru$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ieškau gedimo sistemoje, kur čia parašytas failo pavadinimas? >>>>>> >>>>>> 2015-10-29 09:53:17, Info CSI 000031df [SR] >>>>>> Cannot >>>>>> repair member file >>>>>> [l:96{48}]"_DataOracleClientPerfCounters_shared12_neutral.h" of >>>>>> NetFx4-_dataoracleclientperfcounters_shared12_neutral_h, Version = >>>>>> 4.0.10240.16384, pA = amd64, , PublicKeyToken = {l:8 >>>>>> b:b03f5f7f11d50a3a} >>>>>> in >>>>>> the store, hash mismatch >>>>>> >>>>>> >>>>>> 2015-10-29 09:53:20, Info CSI 0000325d [SR] >>>>>> Cannot >>>>>> repair member file >>>>>> [l:96{48}]"_DataOracleClientPerfCounters_shared12_neutral.h" of >>>>>> NetFx4-_dataoracleclientperfcounters_shared12_neutral_h, Version = >>>>>> 4.0.10240.16384, pA = amd64, , PublicKeyToken = {l:8 >>>>>> b:b03f5f7f11d50a3a} >>>>>> in >>>>>> the store, hash mismatch >>>>>> >>>>> >>>> >>> >>>