Tema: Re: w8.1 update ir w10
Autorius: monaxas
Data: 2015-12-30 00:53:57
Nepatinka. Paverksim kada viens kitam ant peties... Bet traukinys važiuoja.
Aš tik primenu filosofiją dėl ko taip vyksta. Pats irgi nesižaviu tokia veiksmų seka, ir tai netgi kelia rūpesčių adminams. Nesiplėsiu, bet Online produktai jau seniai tuo serga, tuoj ir desktopiniuose šoksim pagal MS užgaidas.