2016-04-05 12:26, Linas Petkevičius rašė: > Pradeciau nuo migracijos tikslo. > Norisi sutaupyti pinigų, nes nemaža dalis darbuotojų dirba tokiais pajėgumais, kad jiems office nereikia. Todėl norėtųsi turėti unifikuotą sistemą, kad visi turėtų vienodą ofisą, kad ir koks jis bebūtų. Tam tikros ataskaitos bus sukamos per Open office Base / Libre office base, tai šios būtų ir taip įdiegtos. Dabar buhalterinis softas sukasi serveryje, jungiamasi per remote, todėl ten vietoje visas eksportas ir vyksta į esančias programas, o jau iš remote kompo eina į darbinius kompous, jeigu reikia. Arba tiesiog spausdinama. Daug darbo yra su outlook ir va įdomu kaip migracija iš jo būna darbuotojams :) Viskas užkabinta ant IMAP, tai iš sisteminės pusės nebūtų nieko ypač skausminga. Jokių kalendorių ar planavimų nenaudoja. Tik paštas.