arba paziureti su netscan exe, kas "gyvena" tinkle. "donisg" <donisg@_trinti_tuvalu.lt> wrote in message news:nmfci7$asf$1@trimpas.omnitel.net... > 1. Kamera butinai turi buti is 192.168.8.x potinklio. > 2. Kodel nebesimato kai uzdedi 192.168.8.55? > Labiausia tiketina, kad dubliujasi adresai tinkle (bandyti naudoti kita, > pvz 192.168.8.100) arba "neteisingai" pasiziuri atsinaujinusi adresa > (neatsinaujina narsykle, reikia perkrauti kamera po ip keitimo). > Po keitimo pamegink pasiziureti naujaji adresa (pvz 192.168.8.100) su kitu > irenginiu (pc, smart phone, tab ar pan). > > "tOMZY" wrote in message news:nmdstb$10j$1@trimpas.omnitel.net... > > įsigijau IP kamerą Hikvision DS-2CD2042WD-I - prijungus prie kompiuterio > veikia, tačiau norėčiau pasidaryt prieinamą ir iš išorės su DDNS. O šia ir > prasideda nesklandumai > > Vietiniam tinkle kamera pasiekiama per IP 169.254.25.244, portas > standartinis 80. O štai routerio adresas - 192.168.8.1. Routeris > neleidžia > kameros portų forwardint, jei kameros IP adresas neprasideda 192.168.8. > Pabandžius per kameros nustatymus pakeist jos IP į 192.168.8.55, kamera > lieka nepasiekiama. Kaip čia reikėtų daryt?