Ar įmanoma Excelyje realizuoti tokią "abipusę" duomenų bazę? Tarkim, turime paprastą lentelę, kurioje yra du stulpeliai: pirmame vardas, antrame tam vardui priskirti miestai. Pvz.: Petras / Vilnius Kaunas Šiauliai Antanas / Kaunas Klaipėda Panevėžys Juozas / Vilnius Panevėžys Jonas / Šiauliai Alytus Jonava Kaip paprastai automatiškai padaryti, kad pirmame stulpelyje būtų miestai, o antrame tam miestui priklausantys vardai? Analogas būtų: Vilnius / Petras Juozas Kaunas / Petras Antanas Šiauliai / Petras Jonas Klaipėda / Antanas Panevėžys / Antanas Juozas Alytus / Jonas Jonava / Jonas Apytiksliai duomenų kiekiai: unikalių vardų - apie 300 unikalių miestų - apie 700 Ar čia Exceliu nesigaus toks bajeris? jei ne, tai kas tada? Access ar kas nors gudriau? Programuoti nemoku, jeigu ką.