tai TAIP, niekas nebuvo istrinta mano uzkurtu dalyku iniciatyva - viskas buvo suzymeta tik nesiusta useriui... nebuvo tada sophisticated servo :) bet kokiu atveju ta problema buvo isspresta proceduriskai - atkreipe demesi visi i tas instrukcijas, kurias siunciau pries idedant anti-spam'a :) o siaip tai jo - kai pradejo eit vietoj 200+ spamo/user po 5-10 per diena - tai dziauges visi buvo nerealus spam kiekiai: visi meilai vardiniai, surashyti web'e, senu darbuotoju meilai redirectinti i nauju, kiekvienas susirashineja su kruva zmoniu is viso pasaulio, tai pareidavo daug botinio spamo, pas dauguma ijungti "send receipt", vienzho pries mane dirbes adminas nedriso sito reikalo net pradet daryt... nes sake baisu buvo, a ja risknul :) "vytjon" <ne@nurodytas.lt> wrote in message news:h3fvl0$nk2$1@trimpas.omnitel.net... > Feniksas wrote: >> kazkada dirbant admin'u buvo atsisakyta beveik visu sistemu, >> nes ejau ant kilimo ir aiskinausi, kodel "dingo" keletas laisku per >> savaite >> 50 zmoniu kontoroje >> nuo to laiko buvo atjungta beveik viskas nx > > Hehe, pažįstama situacija - tai laiškai "dingsta", tai ateina dėkoti, > kad filtrai gerai veikia ir spam'o nepraleidžia (o filtrai tuo metu kaip > tik išjugti buvo) :) > > Kaip sprendimas - filtrais laiškus tik žymėti, userių pašto dėžėse spamą > nukreipinėjant į kitą pašto dėžutės katalogą. Jeigu kas nors "dingo" - > prašom, ten ir ten *viskas* yra.