Tema: Re: Ubuntu atnaujinimas be sistemos sugriovimo
Autorius: Rauberis
Data: 2021-01-28 14:16:22
Labas,
ne mano daryta, tai iki galo nesuprantu.
Va taip matau parasyta:
Welcome to Ubuntu 14.04.5 LTS (GNU/Linux 3.16.0-30-generic x86_64)
Tai is sito uzraso galima pasakyti 32 ar 64:)?

Aciu
Rauberis

"Velnias"  wrote in message news:ruu34l$gms$1@news.omnitel.net...

O dabartinio 14.04 architektūra 32 ar 64 bitų? Ir į kokią versiją
norėtum naujinti? Nes 16.04 dar buvo 32 bitų, o 18.04 ir 20.04 jau tik
64 bitų. Esmė, kad 32 bitų į 64 bitų taip neatnaujinsi, gaunasi iš esmės
nauja instaliacija.