Šiaip man Volskis irgi nekelia pasitikėjimo, ypač kai patyriau jį nedorai kalbant vienu atveju. T.p. ir jo Marijos radijas atrodo kažkoks falšyvas, netikras. Kiek sykių įsijungdavau, tiek sykių negalėjau klausytis. Bet šis straipsnis visai neblogas ir konkretus, autorius žino, ką kalba, ir kalba pagrįstai. Jis baksteli tiesiai į reiškinio centrą, o teiginiai konkretūs ir paprasti. Bet ne prasti. Ko jūs taip nepatenkinti? Išrinksiu esminius teiginius. „O ką suaugusiųjų pasaulis šiandien pateikia jaunimui? Kad tikrovės nėra. Kad tikrovė neturi struktūros, nėra pamatinių vertybių, nėra apskritai jokių vertybių, moralės“. „Grįžtama į tikrai primityvius laikus, civilizacija žlunga.“ „Be vertybių ir jų tikslingos struktūros žmogus paprasčiausiai praranda prasmės suvokimą“. „Tačiau šiandieninė bedieviškoji, amoralioji ideologija bando mums įteigti, kad įmanomas spontaniškas vystymasis išvengiant streso.“ „Pirmasis mitas auklėjimo klausimu – žmogus gali spontaniškai, savaime tobulėti, realizuotis be pastangų, be tvarkos, be auklėjamosios pagalbos, t. y. be autoriteto“. „Šiandien mums mėginama įpiršti tokią nesąmonę kaip mokyklos pasaulėžiūrinis neutralumas. Absurdų absurdas!“ Siekiama suformuoti žmogų, kuris būtų nekritiškas ir nesusimąstydamas priimtų tam tikras politines ir ekonomines ideologijas“. „Kas yra pasaulėžiūra? Tai ne tiktai Dievo klausimas, tai apskritai viskas. Žmogaus supratimų visuma: kas yra pasaulis, kokia jo struktūra, kokia yra tvarka, kokia esmė. Neišvengiamai įeiname į moralės sritį. Jeigu mokykloje laikomasi pasaulėžiūrinio neutralumo, mokytojas negali priekaištauti netinkamai besielgiantiems mokiniams. Ar vaikas darbštus, sąžiningas, doras, ar atvirkščiai – ciniškas, naudojantis prievartą, besikeikiantis, – jokio skirtumo!“ „Vadovaujamasi prielaida, kad žmogus gali patirti prievartą tik iš išorės, kad pavojus gresia tik išorėje. Neva jis pats yra geras ir laisvas, neturi vidinių konfliktų. Dėmesys kreipiamas tiktai į žmogaus kūną ir instinktus, aistras, visiškai nesidomima jo dvasine būkle“. „Auklėjimas galų gale yra ne kas kita, kaip vaiko, jaunuolio mokymas suprasti, kas yra gėris, kas blogis, tai pagalba, kad jis įgytų jėgų, nugalėtų blogį pirmiausia savyje, savo mintyse. Pokemonų žaidimai skatina vaikus žudyti, nuodyti, didina agresiją, neapykantą, nekantrumą, ten nėra gailesčio silpnesniajam. Akivaizdūs okultiniai, paranormalūs, parapsichiniai elementai“. Tai va. Kas čia blogo? Beje, mie, tu dažnai linkusi kaltinti išorines aplinkybes, tokiu būdu maloningai nuimdama atsakomybę nuo žmogaus pečių. Atseit kiti kalti, o pats žmogus neturi nei pasirinkimo galimybės, nei valios, nei gebėjimo pasipriešinti blogiui. Su tavim visi turi kalbėtis kuo dailiausiais žodžiais, kad tik tu, gink Dieve, nepasipiktintum. O tu pati gali kalbėti kaip tik tau patinka, neprisiimdama už tai jokios atsakomybės. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/satenai/?st_id=16770