kolegos prašė pakomentuoti. Taigi, - abejingas, nebent doktrina simpatiška. Ir dėstymas labai toks estetizuotas. Bet kas yra tas simpatiškas? Gerai prisimenu 1960 AD - prie didelio socialinio paradigmatinio virsmo: greta rockenrolų vajaus mamyčių sūneliai "neatsilikdami" grodavo tokius bumčikus. Na ir toks bumčikas pas jį. Ėch, ne taip reikia. Sintetinis farsas ir epistemologijos sukimasis ratu, kaip voverytei. Gal jau užteks. Beje, cholera. xX'as elementariausiai yra įsijautęs į savo problematiką. Nuosavą. Na, jo toks darbas, matyt, ir užduotis. Tad tavo "asmeniškumų" pirstelėjimas ir beliks pirstelėjimas. Kadangi reikalaujama kritikos: ant greitųjų, tpsknt, beproto dasug ginčytinų teiginių, lietuviškai kalbant, "karočie pravalų": 1. Labai klaiki filosofo definicija. Net aproximacijai ir neigimo neigimui netinka. Raida iš "išminties mylėtojas" į "klausimų atsakinėtojas" - tai ir yra chudožnikų duona. Nerimta vienžo. 2. Atmesti dynamiką - laiką (istoriją) - filosofinis impresionizmas, tai išvis informaciniame-kompilaciniame amžiuje atrodo kaip nonsensas. Ypač tuo metu, kai žinių visuomenės daigai sufromavo tokius grand tulsus - kalba eina apie struktūralistus-amatininkus. Vien dirbtinio intelekto kūrimo lauke išgyventi be dynamikos (istorinės minties) yra neįmanoma. Nes panašu į mirtį, kalbėkim atvirai. O kam kalbėt apie mirtį - banalu. Bumčikas, vienžo. 3. kalbant apie jankių folosofiją tai yra tas pats kaip kalbėt apie mano kaimyno rednecko Džošua (arba lietuviškai - dėdės Vasios) estetinės minties pirstelėjimus. Jankiai yra totalūs snobai. Tai jau inkliūdinta yra programas ir socialinės aplinką. Jie kitaip negali, jie snobizmą pasičiumpa žindydami motinos pieną. Na visa anglosaxiška filosofija yra kompiliacijų mokslas. Ne daugiau. Pamąstom, net ŠA komentaruose tiksi nuomonė, kad arabai atnešę kultūrą (ir filosofiją) Europai yra kažkokie laukiniai, arba sunkiai pripažįstamas faktas, kad Persų imperija pagal sandarą buvo 1 prie 1 dabartinei USA. Persų imperija bent turėjo filosofinę/kutlūrinę aplinką zoroastrizmo interpretacijas. Iki tokio lygio snobizmas ir infantilizmas, kad suprantam taip, jei Hamurapio teisynas atkastas 19 a. Tai persai negalėjo puoselėti Hamurapio socialinės suformuotas stilistikos. Ir tokius bajerius tėškia išsilavinę iš prestižiškų koledžų nostrifikuoti filosofai. Dalšie niekuda, lietuviškai kalbant. 4. Politinį žmogau kūną (arsitotelis) gali įverti tik absoliutus nomekltaūrininkas. Pačios graikų (arsitotelio) kultūros tęsinys dabartiniai graikų filosofijai paremtai kuo? Anarchizmu? Prajuokino. Angkoro civilizacijos politinis nušlavimas nuo istorinio pjedestalo. Ar tai politinė backgroudinė žmogaus faktūra? Nejuokink, Aristoteli. Greičiau Arsitotelis parabiltų apie komunikacinį/informacinį žmogaus įgimtą kūną dabartiniai uncoveriniais laikais. ir t.t. .... 99. P.S. bet labiausiai erzina stabmeldiška eurocentristinė pozicija. Niekaip nesuvokiamas uncover. Jau daugiau, kaip 20 metų besiknisantys Kinijos pavelde jankių/vokiečių specai jau gali pasakyti, kad graikų filosofijos taip sakant genijai buvo indetifikuoti 500 metų anksčiau Kinijoj, taip vadinamoj Vakarų Džou laikotarpyje (pavasario ir rudens laikotarpis). Nuo epikūro iki demokrito bei stoikų, jau yra atknista. Aišku yra problema didelė kita: Akropolis Atėnuose stovi iki šiol, o didžiausi civilzacijos centrai, tipo Šanjanas ir kiti yra nušluoti nuo žemės paviršiaus visokių ten tibiečių, uigūrų, mongolų. Filosofinis palikimas dar labiau nukentėjo. Na, išlikusi kinų siena daug ką užtai pasako.O jau Aristotelistinė raida įrodo, kad net Aleksandrą Makedonietį imp Czin turėjo kinai su visomis regalijomis. Taip kad abejonės ir tyrimai yra rimčiausia filosofinės minties raidos garantas. Uncover, taip sakant. O ne bumčikas. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=15733