안녕 mmmmjo. Galėčiau labai ramiai ir labai rimtai pasakyt, kad šitos ledi doktrina yra man artimiausia. Ji yra uncoverinė .Tai nieko nereiškia, žinoma. Bet, ir ... pats jos mentalitetas/reportažas yra klaikus - bailus, atsargus, karjeristinis ir nieko nepasakantis in move. TAi nesuderinam su mano, sakykim, pozicija bendrąja prasme. Tokiame inf. triukšme reikia garsiai kalbėt, o ne pašnibždomis. o dėl kritikos tai sudėtinga. Todėl aš kaip lodorius išsisuksiu žydiškai, pasakysiu pamokslaujamą švietimą arba šviečiantį pamokslą - kas yra UNCOVER? visų pirma tiesiogiai semantiškai versti būtų negererai. Pati semantika buitiniame pavidale yra nerimta. Panašiai su sąvoka transcendentinis. Abu verčiami kasdieniškai - atodanga arba nepaprasta. sąvoka yra įsistvirinusi labai neblogai mano pažįstamų/kolegų tarpe. Kaip ir sąvoka transcendentinis, uncoverinis su kiekvienu kuriančiu asmeniu tampa sodresniu, kadangi nauja plytą global filosofical padangėje, sąvoka keičiasi exponentiškai greitai. Dėl laiko stokos ir neaiškios auditorijos - paprastas bihevioristinis analoginis pateikimas. Kas vyksta pvz su muzika. Jos raida nepaliekant pvz valso, kaip tuometinio popso. O gi atsiranda muzikoje uncover kultūra, pvz. negrai. Ateina atsragiai uncoveriniu būdu per tirpstančios religinės kultūros pamatus - spiričuelai, po to bliuzai, po to twistai, po to rock'n'rollai po to ... ir susiformuoja profesionali/harmoninga dabartinė muzikinės kultūros doktrina. Bet uncover sukinį padaro naujai atrasta negrų kultūra. Nieko panašaus neturinti su pvz harmonijos ir estetikos kanonais iš XVIII a. AD. Aišku klasikos užsikabinimui nėra kaip. Bet permanentine klasika vis tik patampama. Kaip ir su Šv. Augustinu arba jo broliuku dvynuku Lao Zy ir sekančiai paradigmatiniai filosofijos kartai Dėl sąlygų rimtam ucoveriniui sprogimui irgi nėra jokių rimtų oponuojančių kliedesių. Pati soc. raidos sintaksėje paradigamtika yra labai kietas nekvestiuojamas. Na kaip ir priešybių konfliktas. Paradigmatika Eurokutlūroje įvyko išsiveržus iš už jūrų marių iš lokalizuotų systemos darinių. Tai scandinavų militaristinis/urbanistinis filosofijos/mitų perversmas, o labiausiai per Didžiuosius Geografinius Atradimus ir vėl XVIII a. AD. Jei pažiūrėtumėm iš ancoverinio taško viskas juk geštalt įvyko. Na gal pavėluotai - Dekartas arba Don Kichotas. Bet tai tik daigeliai. Pagrindinė uncoverinė problematika vyksta jau ne geštalt, - pasikeitė inf erdvė. Kaip ir su begaliniais vandenynais technologijom, taip ir filosofijai atsirado informacinis "perteklius". Ne tik internetas, bet ir švietimo doktrinos įsivažiavimas, bei kietai įsiūto socialaus gamtamokslinio žmogaus atsiradimas, kaip nešėjo ir plus jokios reglamentacijos. Kaip ir vandenynas, juk neturi teisinių rėmų, nors vandenyme būdavo daugiau bendruomenės nei kokioje atskiroje valstybėje formuojančia intervencija į aplinką. Toks suicidinis ratas iš esmės nėra jau toks pažangus, bet ... ... jei girdime - informacinė visuomenė, išgirskime ir uncoverinė filosofija. Kurti kol kas nieko nereika (pats postmodernizmas apie tai kvaksi jau 50 metų), reikia atidengti. Štai taip. P.S. ėch, jei būtų viskas tvarkoj. Sėsčiau Aš visai nakčiai su šita ledi paparti. Gal pasidulkinti ir neišeitų, bet kavos puodukų būtų virš tylėjimo ir estetiško nesiklausymo (manifestalijų) būtų be proto daug -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=15823