najau, niekada negalima taip tėkšti "neišjausta", ar "nesukurta". aš manyčiau, kad iš pradžių gali apimti toks įspūdis, kai po lakoniškos pirmos strofos šokama į antrą, o iš antros į trečią ir t.t., bet nuo žodžių "nesigirdi kaip tvarkingai/skyla miegamojo siena" viskas pakinta, tekstas įgauna emocinį ir prasminį krūvį. Įdomu tai, kad autorė išlaiko drauge su forma ir tą patį beveik šaltą toną, lyg žiūrėtų į viską, tiek save, tiek supantį pasaulį iš didelės distancijos; taip ir skaitytojas gali apsigauti ir nesuprasti, kiek siaubo telpa šiose talpiose eilutėse. Tiesa, norėtųsi, kad šis pojūtis pulsuotų jau nuo pirmos eilutės, o pabaiga nebūtų tokia lengvai nuspėjama ir būtų išauginta, o ne vėl grįžtų tas pats emocinis "nekrūvis", bet kaip ten bebūtų, eilėraštis neprastas. eilėraštis. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=15980