vos spėjau perskaityt Šatėnuose apie šį sjiezdą. Atsirado ir vėl išnyko. Kažkaip logiška. Na, Tumašonytės tonui galiu pritart - ambivalentiškas, pasakytų kokia Drazdauskienė, valentigumą čekinusi kažkadais. Įstrigo Sverdiolo apie baudžiauninkus. Sakyčiau kalakutiško pasipūtimo etalonas - galėčiau ant sienos pakabint su kvaizautografu "kalakutas Sverdiolas".Prisimenu, kai buvau jaunas, kartu su buvusiu klasioku, kai būdavo man bloga nuotaika, varydavom į Konservatoriją (Lenino aišktėj) pažiūrėt į praeinančius studentus: ten praeidavo Bethovenas, ten praplaukdavo Haidnas. Mes tiesiog atpažindavome tuos savyje susireikšmėlius. Na, kaip žinoma nieko neliko. Nebent Kėvišo feraris iš tų Bethovenų/Bachų. Na, o ką galima pasakyt apie Sverdiolą? O gi nieko. Nežinau, kokioj farmacijoj jis save įsivaizduoja kaip vergu/baudžiauninku, bet lietuviai (ko nepasakysi apie Sverdiolą) labai rimtai kovėsi už savo laisvę: vien tik Wiljamsines arba LeoLtines prisiminus. Na, Sverdiolas, matyt, tuo metu arba buvo užsiėmęs baudžiavos kūrimu, arba apmąstymais savo vertės Pasaulyje būviu. Gaidys tas Sverdiolas, mintantis patelių padlaižyste. Puikiai galiu įsivzduoti jo pagurklį donskišką. Ir puikiai įsivaizduoju, kad tokius ištiesint gali tik puodas. Gyvenimas tpksknt.P.S. Jau tur būt labiau tikėtis kad tokio užsisenėjusio homosovietizmo nebūtų tame sjiezde, galėtų tik visiškas pusprotis. Kaip ir tinka tokiesm gaidžiams: kalta tauta, kalti irgi kažkaip kitaip tauta, paskui kalta vėl kitaip tauta, po to, kad nebūtų banalu, kalta Didelė Dalis Tautos. Ir t.t. ir pan. Fui. Gėda net per 100 metrų būti tarp tokių. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=16764