sudomino komentuotojų požiūris ir falšyvumo paieškos. neestetiška sakote? o ar meniška tada? aš manyčiau, kad taip. jei meniška, tai gal tada ir estetiška, ar ne? tik ta estetika kitokia, galėčiau ją net vadinti grynaja. be pasaldinimų, sacharinų, runkelių sirupo, be kitokių a la estetinių šiukšlių. matot, kaip kliūva tas žodis - estetika. o dėl falšyvumo, tai net keista kiek kad jo ieškoma būtent Saukos darbuose. juk jis nesimakaluoja, netapo rūpintojėlių katalikosams vieną dieną, o kitą jau tai kas vaizduojama kad ir šiame paveiksle. jo darbuose labai vientisas pasaulis. tad, rodos čia to falšyvumo ir nelabai reikėtų ieškoti. tiesa, yra darbų, kur parodoma, atsispindi draugystė su S. Parulskiu, kuris kaip rašytojas, bent jau prozoje nė iš tolo nėra toks brandus, kaip kad šis dailininkas. man norisi gretinti S. Parulskį su Š. Sauka. Jie patys tarsi supranta savo išskirtinumą mene, mano požiūriu, jei kalbėt apie S. Parulskio išskirtinumą, tai jis labiau matyti jo poezijoje, prozoje jis aiškiai neranda savęs ir yra ieškojimo stadijoje, galbūt amžino ieškojimo, pilno nepasitenkinimo(ų) ieškojimo, dažnai makabriško kaip ir talentingojo dailininko paveikslai. puiku, kad turime tokį dailininką, kuris galbūt kaip tik ir sugeba perteikti mūsų gyvenimo realijas taip, kad davatkynas ima piktintis. manau, kad šis, taip pat ir kiti paveikslai atspindi Š. Saukos matomą pasaulį. žaviuosi. estetiška, puiku, nuostabu :) -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19565