Vilkotyros naratyvas :) matyt, gerb. Petras Dabrišius įkvėpimo sėmėsi iš šio edukacinio filmuko: http://www.youtube.com/watch?v=lS7p6OjV7io kurio esminė idėja: everybody can do art, so (tęsiant Nike® reklaminiu šūkiu) lets's do it! deja, ne kiekvienas menininkas, kas tokiu save užsivadino, ar ką visuomenė taip užvadino. ne kiekvienas menininkas (taipogi ir mokslininkas), kas išleido ar prileido knygų: belenkokių, belenkaip. ir, deja, toli gražu ne kiekvienas turi gebą menui. kaip tepliojimas, pseudoinovatyvių, dažnai užšifruojamu painiu žodelyčiu "postmodernu", t.y. bestruktūrių, bevertybinių (todėl - beverčių) idėjų konvertavimas ant popieriaus, medžio, akmens, geležies ir pan. medžiagų nėra menas, taip ir, pritariant, panelei Ramunei B. paauglio (matuojant psichologiniu laiku) dienoraščio publikacija nėra menas, nėra net pati žemiausia jo rūšis. Tai yra anksčiau išvardintų medžiagų švaistymas, green peace turėtų atidžiau tikrinti ne ofisų šiukšliadėžėse dūlėjančius biurokratinius popiergalius, o knygų leidyklas. dabar nuo abstraktybės pereikime į konkretybę. Ramunė šaunuolė. Dėstymo stilistika daili, lengva sekti autorės mintis, recenzija dėliojama kruopščiai ir apgalvotai, knygų turinys apžvelgiamas gana išsamiai, kertiniai momentai išryškinti. Ypač pastebėtinas - sociologinis aspektas: kritikė-recenzentė pateikia trumputį pagrindinių knygų veikėjų sociopsichologinį summa summarum. Atkreipiamas dėmesys į stereotipų kartotę, tuščiagarbystę, girtuokliavimo "all day-all night" scenarijus, nesusikalbėjimą, retrorefleksijas ir t.t.. Gerb. Ramunė B. nevengia požiūrio iš vidaus, tačiau kritikuoja literatūrą, o ne knygų autorių gyvenseną ar pasaulėžiūrą. Kitaip tariant, ji neina už knygos, hermeneutiškai pasilieka joje. Ironija taipogi žavi. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=20083