Tema: Re: Comm: Dell 2209WA su IPS, kas noretu?
Autorius: Artūras / namuose
Data: 2009-10-01 22:26:53
Aš esu matęs kažkokį DELL, pirko reklamos firmos šefai savo dizikams. Nu
šefams svarbiausia kaina. Dabar tiksliai nepamenu modelio, bet matrica
IPS, kaina labai patraukli. Fotografų atsiliepimai labai palankūs. Bet
reklamuojamas buvo labiau kaip namų kinas, žaidimams ir pan. Neradau
normaliai jame reguliuojamų spalvinių temperatūrų tik parašyta kinas,
žaidimai, darbas ir dar kažkas panašaus nepamenu.

Tad taip ptisėdus be jokio prietaiso iš akies man nepavyko jo padaryti
tinkančio spaudos dizaino darbams.

Tikriausiai pasėdėjus ilgiau ir pasijungus kokią "mėlynakę" gal ir
pavyktų suderinti.