Tema: Re: SUBLIMACINIS popierius HELP
Autorius: karolisp aka lom
Data: 2009-10-31 19:32:02
tai kad atvirkščiai...
aš kiek susidūriau tai yra du popieriai:
vienas šviesiem drabužiam - kitas tamsiem
tas kur tamsiem tai inkala tokį baltą foną regis.
spausdinama su lazeriniu, nes rašalinio būna spavos pareina nuo geresnio
proso (jei su lygintuvu darysi gal nebus parkių, bet kogero prasčiau
laikysis.

šiaip jei reik konkretaus daikto išsipjauk vaizdelį iš videoflekso, o jei
reik daug, tai gali su šilkografija prisispausdint tokių ala emblemų ir jas
tada iškart prikepti...