Kodėl būti taksistu apsimoka labiau, nei būti dizaineriu? - Todėl kad klientas, atsisėdęs į taksį ir atvažiavęs į reikiamą vietą, nepradės guostis, kad jo biznis šiuo metu eina kiek prastokai, bet jis būtinai atsiskaitys, kai verslas įsivažiuos; - Todėl kad atvažiavus nurodytų adresu klientas nepasakys „Žinai, man čia draugai paskambino ir pasakė kad ten stovėjo taksi, kuris veža žymiai pigiau – nuvežk mane atgal, aš važiuosiu su juo. Susimokėti tau žinoma nesiruošiu.“; - Todėl, kad įsėdęs klientas negali pradžioje pasakęs maršruto tikslą susitarti dėl kainos, o atvažiavus į vietą prisiminti, kad reikia dar nuvažiuoti paimti iš darbo jo žmoną, vaikus iš darželio, po to užsukt į uošvienės laidotuves, tada nulėkt į brolio gimtadienį ir galų gale į restoraną – žinoma už viską nesumokant ne cento daugiau už kelionės pradžioje sutartą kainą; - Todėl, kad keleivis niekad nepasakys „Tu mane nuvežk, o aš pažiūrėsiu – jei važiuot bus patogu, jei nebus kamščių, jei visą kelią gros maloni muzika, tada aš susimokėsiu“; - Todėl, kad iš taksi kliento lupų atvažiavus į jam reikiamą vietą neišgirsi „Mane nelabai džiugino ši kelionė, gal grįžtam atgal ir pabandyk dar kartą?“; - Todėl, kad keleivis niekad nereikalaus nuolaidos vien todėl, kad jis – tavo trečios eilės pusbrolio žmonos tėvo senelio brolio anūko draugo šefas. (Versta iš šedevro rasto Rusijos interneto glūdumoj :) ) -- Romualdas Krupovnickas (Romeo) 8 ~ 602 700 41 || www.romeo.lt