Su kliento marketingistais diskutavom, kad yra taikoma tokia praktika - jei produktas sekmingai perkamas, dyzikas gauna uz tai bonusus. Siuo atveju, klientas dar net nezino ar tikrai produkta gamins, o etiketes verkiant reikia, ir reikia pigiai. Taigi pradziai labai mandagiai paprasiau padengti skolas, o toliau - arba dirbsim arba ne. Aciu uz patarimus ir mintis :) -- pagarbiai; Indraja "Dunduk@s" <nusibodospamas@nusibodospamas.tld> wrote in message news:l8pfq4$mp2$1@trimpas.omnitel.net... > 2013.12.16 16:40, Indraja rašė: >> Jei buciau gamintojas, irgi sakyciau o.k. :) >> Bet is dyziko puses, dar kai klientas apskritai centus spaudzia >> kiekvienam darbui ir veluoja atsisakaityt po 3 men. - nelabai skaniai >> skamba. >> Man net entuziazmas dirbt prie sito projekto dingo, kai salygas >> susigalvojo... > > > Sakyčiau, visai normalu, jei čia kaip sėkmės istorija, t.y., dizikas gauna > daug daugiau, jei produktas sėkmingai perkamas, ir mažiau jei nelabai. > Reikia pripažinti, kad nuo etiketės ne taip jau mažai priklauso kaip bus > perkama. Šiuo atveju, dizui gal net yra tikslinga investuoti kažkiek savo > laiko tikintis uždirbti vėliau. > > Bet, istorija skamba visai kitaip, jei klientas nežino ar parduos, bet > etiketės baisiai norisi ir už kuo pigiau, ir pagal užsakovo pageidavimus. > Tokioje situacijoje, manau, reikia imti avansą 100% ir tiek, kad dizas > jaustųsi dirbęs, o ne vergavęs. > > > -- > Su visa pagarba, > Dunduk@s