Tema: Re: reikia perseivint
Autorius: karolis
Data: 2015-11-20 16:09:22
as tai neuzsiimu tom beletristikom, palieku vadybai savo darba dirbt :D

"Dunduk@s"  parašė naujienų news:n2n75b$tju$1@trimpas.omnitel.net...

2015.11.20 13:39, Marius Staniulis rašė:
> kokie nuostoliai ir kokie nemalonumai?
> na, nebent ištikrųjų ruošiesi "lot" ir klientas dėl to išeis.

Labai paprastai. Pabrukęs uodegą padarysi bet kaip (Mayhemaz-o variantas
;)), net nepastebėsi kaip nieko neišmanantis dizaineris staiga praregės
ir supras, kad ne taip kažkas, pasipils pretenzijų liūtis.
Lojimas, aišku, paskutiniu atveju, bet išgirdus, kad esi lopas, nes kiti
ir iš „šito“ padaro ne visada pavyksta „teisingai“ reaguoti, o kai dar
žinai, kad ten kur „padaro“ klientas tikrai nesiruošia grįžti, nes
padarė ne taip kaip tikėjosi, bet suprasti, kad nieko nekeičiant ir čia
bus tas pats nei už ką nenori ...

> dizaineris tėra įrankis tam tikram, tarpiniam rezultatui pasiekti ir tas
> įrankis privalo būti adekvatus konkrečioms sąlygoms.
> yra reikalavimai atiduodamoms medžiagoms ir jiems būtina atitikti.
> jei ne - darbas negali būti gaminamas arba bus tikimybė atsirasti tam
> tikriems defektams, vėlavimams, paslaugos brangimui.
>
> mūsų atveju, failams neatitikus reikalavimų, dizaineris gauna raštą kas
> neatitinka su prašymu taisyti (arba patvirtinti, kad sutinka su
> rizikomis, kurias kelia neatitikimai), jei to nepakanka - gauna raštą su
> rekomendacijomis kaip tai padaryti, jei ir to nepakanka - raštas su
> rekomendacijomis galutiniam klientui :) po pastarojo dizaineris staiga
> išmoksta viską ko nemokėjęs, prisimena viską ko nepamiršęs.

Taip, jei projekto biudžetas leidžia siuntinėti raštus tada kodėl gi ne,
bet problematiškiausi, paprastai, būna projektai su minimaliais
biudžetais. Minimalus biudžetas nereiškia, kad iš jo negalima uždirbti
(net ir solidžiai) jei visos pusės laikosi tam tikrų reikalavimų.


> jei klientas "auksinis" tenka aplankyti (arba kviesti pas save) jo
> dizainerius, ir pravesti trumpus mokymus adaptuotus konkretaus leidinio
> kokybei gerinti.

Gal sakysit sekasi, bet „auksiniai“ klientai nekelia problemų. Matomai
jie todėl ir yra auksiniai, kad ne tik žino ko nori, bet ir žino kaip
savo norus pasiekti nekeliant sau ir kitiems streso, nekeičiant
partnerių kaip kojinių.

Problemas kelia tie, kurių trys kartos dizainerių pasikeičia per vieną
mėnulio fazę :). Problematiškų, turbūt net ne dauguma, bet į atmintį jie
stipriausiai įsirėžia ir laiko atima pakankamai, kad įsidėmėtum.


-- 
Su visa pagarba,
Dunduk@s