Tema: Re: viena knyga
Autorius: iota
Data: 2009-06-16 01:04:08
na,
prasom man atleist, bet as nelabai isivaizduoju, kiek cia prieina zmogaus
darbo,
tiesiog,jei amerikej tokia knygute nekainuoja 7 doleriu (be siuntimo), tai
leidau
sau pagalvoti, gal pasmus yra panasiu kainu, na bent uz faking siuntima
nereiktu
dvigubai sumoketi.
o siandien man kapeika aktualu sutaupyt, tai sorry,

blemba.