Tema: Re: Bankai ruošiasi de^%$^&^cijai
Autorius: bet_kas
Data: 2009-05-27 15:05:14
ECB - bendrinis pavadinimas uz kurio stovi konkretus zmones.
Tam tikri konkretus zmones mano kvailoka nuomone zino,
ir jiems dabartine situacija (status quo) yra naudinga.

Koks kursas naudingesnis Lietuvai (kaip bendruomenei),
1EUR=3LTL ar 1EUR=4LTL?
Atsakymo manau sveika ieskoti ka norim pirkti ir ka norim parduoti
klausime.
Jei norim pardavineti zeme ir pirkti automobilius (labai lietuviska,
anksciau lietuviai (vyrai)
garbino arklius, dabar gelezinius arklius) turbut 1EUR=3LTL
Jei norim pardavineti arklius ir pirkt zeme turbut 1EUR=4LTL....

tik ir tiek....