kazi ar tures atskira pavadinima si strategija.. samoningai tiekimas dazniausiai neribojamas, o tiesiog sudaromas toks planas, kad produkto reklama prasideda pristacius prototipa.. ir paskui palengva palengva isauginama paklausa.... jei pavyksta staigiai isaugint paklausa - dazniausiai gamyba nebuna suplanuota taip, kad kazkuriuo momentu staigiai padidetu. tokiu atveju ir gaunasi naturaliai deficitas produkto ivedimo i rinka stadijoje. nes visu pirma reikia - sudominti ir suzadinti apetita.. o tik paskui pavalgydinti klienta.. :)) juk skrandis tarp isalkimo stadijos ir pavalgymo - irgi jaucia deficita.. taip ir cia.. "Plootas" <robas@removethis_area.lt> wrote in message news:h8576q$mm7$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > galbut zinote kaip vadinasi rinkodaros strategijos metodas, kuomet > produktas ivedamas i rinka placiai reklamuojamas, taciau fizinis jo > tiekimas yra kuri laika samoningai ribojamas sukeliant deficita, o > ilgainiui tikintis padidinti paklausa. > > aciu