Normaliom salygom jis ir gamina beigi kuria, didziaja dali komplektuojanciu detaliu tiek tiem patiem povandeniniam laivam tiek tai paciai automobiliu pramonei, tiek appskritai stambiajam megaversui, o kol sedinciu valdzioje bus toks poziuris jog smulkus ir vidutinis verslas skirtas tik bulkutem kept ar shukuosenai daryt, tol is shudo ir neislipsim... Nes siaip ar taip bunant prekybos megatinklo ar afigienno dydzio fabriko galva, kurkas paprasciau yra ateit pas atitinkama ministra ar itakinga seimo nari ir uz parama jo partijai tiesiog paprasyt, jog vienokiu ar kitokiu nutarimu butu sukurtos smulkiesiems neiveikiamos pinkles tiek konkurencineje kovoje, tiek prasant tu paciu europos pinigu... "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:hdp4gv$b01$1@trimpas.omnitel.net... > Tiek tu cia ir ismanai... > Normaliom salygom smulkusis verslas gali gamint nors ir detales atominiam > povandeniniam laivam. > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message > news:hdp33q$9h3$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai kad pas mus didžiąją dalį ES pinigų, skiriamų toms visokioms >> nanotechnologijoms, labai sėkmingai išsidalina tas tradicinis stambusis >> verslas. Manau, jei norime uždirbti tiek kiek išsivysčiusių šalių >> gyventojai, be technologijų neišsiversime. Aišku, galime vėl tapti >> Europos siuvėjų tauta, bet ir uždarbiai bus atitinkami. O tas visas >> smulkusis verslas daugiausia aptarnauja vietinius gyventojus, todėl ir >> jis gali padoriai užsirbti tik ten, kur yra uždirbančių technologijų >> pagalba. Čia galima palyginti kokie autoservisų įkainiai Vakarų Europoje >> ir kokie Lietuvoje. Beje, tų visų "xujnių" pagalba ir egzistuoja >> automobiliai, kompiuteriai, vaistai ir visa kita. >