gali buti kad uzteks ten tik patrumpinti, bet tarkim mano 98m. voyageryje imobilaizeris kuris rakte idetas tai labai shustrai jungiasi su kompu masinos ir blokuoja programiskai purkstukus. keiciau spynele, tai prasirurinau kaip reikalas, kol supratau kodel neuzsiveda, negalvojau kad yra imo idetas.. tai atjungimo budas tik vienas, perprogramuoti eproma kompe , dar ir reikia bina tureti kuris be imo. tai as islupau imo is rakto ir idejau ten kur gaudo, manau ir tau taip tiktu padaryti, ikisk po panelem ta savo imo ir veiks patikimai jis. "efka" <neturiu@jokio.lt> wrote in message news:gqi9a8$g1k$1@trimpas.omnitel.net... > saimhe wrote: > >> omnitel.autos >> >> Kur kas svarbiau yra žinoti konkretaus auto ypatybes. Apibendrintai >> naudos bus nedaug. Pavyzdžiui, su signomis instaliuojamas imobilaizeris >> yra tiesiog relė, nesunku pakeisti laido gabalu. Bet va savo akimis >> mačiau gamyklinį 1996 Toyota Carina imobilaizerį, kuris atpažįsta raktą >> spynelėje -- ten jau mandras blokas su krūva laidų. >> > > Labas, > > i o.autos irgi parasiau.. > > Tiesiog butent tokie imobilaizeriai stovejo ir '84 metu golpuke ir > kazkokiam naujesniam.. Dabar ir va Seate yra. > > Ir ten tikrai ne su signom instaliuojamas imob. o kazkoks atskiras > devaisas, kuri kaip opcijai galejai tais laikais renkantis nauja auto > pasiimti.. Raktas irgi pats paprasciausiais, VAGinis.. Tik komplekte dar > vienas pakabukas yra, (be jokio maitinimo)- ji prilieti prie masinoj > esanciu kontaktu ir vualia.. > > Zodziu, je savaitgalis bus siltesnis, rausiu velniop..:)