Tema: Re: Netaisomas Makita pakrovėjas
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-12-01 01:32:58
jei aš panašų atsakymą gaunu iš atstovo, man tai reiškia, kad mano 
investicija į gerą instrumentą po metų nuėjo šuniui an uodegos. 
Pasiteisinimai gali būti įvairūs. Esmės tai nekeičia, netoli 1.5K kainavęs 
instrumentų komplektas dulkės kampe, kol neatsiras sprendimas. Galiu pasakyt 
tiek, kad pakrovėjo kaina pas atstovus yra 360Lt, čia jau "akcijinė". Už šią 
sumą aš galiu įsigyti tirai padorų komplektą, su suktuku, dviem akumais, 
pakrovėju, dėže, geros firmos, gal kiek silpnoką, bet pakankamą. Taigi tai 
kelia ganėtinai objektyvų klausimą - kam pirkt tai, ką aš turiu, jei 
pogarantinis yra neįmanomas - bent jau atstovo nuomone?

-- 
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf


"Laimis" <wiela@centras.lt> wrote in message 
news:jb6c8m$3b4$1@trimpas.omnitel.net...
> ShowmanaZ rašė:
>>> Tokios rekomendacijos tik į muilą. Lygiai taip pat, jeigu turi bent
>>> menkiausią atsitiktinumo dėsnio pojūtį, galėjo atsitikti bet kokiam
>>> daiktui. Tokias rekomendacijas galėtum dalinti, kai iš statistiškai
>>> ženklios imties (tarkime bent keli šimtai vienetų), po tam tikro laiko
>>
>> Mano rekomendacijos tokios dėl to, kad makita atstovai mane iškart
>> pradžiugino šiom žiniom, kai tik pamatė, ką aš iš krepšio ištraukiau.
>
> Nesu tikras, bet taip gali būti dėl kelių paprastų priežasčių:
> - visai tikėtina, kad panašų atsakymą gautum iš tūlo laptop'ų gamintojo, 
> parodęs maitinimo bloką (jei korpusas suklijuotas ir neardomas, tai ir 
> daiktas „neremontuojamas“; kai kurie apsimeta „remontuojantys“ (gal QA 
> skyriui ir rūpi išsiaiškinti gedimo priežastis), tačiau juk gauni atgal 
> suremontuotą naują/kitą daiktą...)
>
> - visai tikėtina, kad tokį patį atsakymą išgirstum ištraukęs bet kokį 
> makitos pakrovėją, nes jų tiesiog neremontuoja, kad ir kaip būtų 
> paradoksalu, dėl to, kad jie, o tiksliau jų elektronika, genda retai, tad 
> vietinis elektronikos servisas tuo tiesiog nesispecializuoja/nesicackina 
> ir keičia naujais.
>
> - tikėtina, kad atstovas tiesiog neturi kiek padoresnio, įgalaus 
> elektronikos serviso.
>
> - tikėtina, kad elektronikos, jei tai nėra modulis, apskritai 
> neremontuoja, nes šiais laikais ekonomiškas remontas yra modulių/plokščių 
> keitimas (o pakrovėjo atveju, modulis == naujas pakrovėjas).
>
> Žodžiu, tai dar beveik nieko nereiškia, nes pats supranti: laptop'o 
> motininė už kelis kartus didesnę kainą ir nepalyginamai kompleksiškesnė — 
> (su)remontuojama, o pakrovėjas — kažkodėl iš principo ne...
> Bet va kas tau galėtų konkrečiai padėti...
> Va, jei taip kas nors iš news'ų užsimanytų pasikrapštyti iš intereso...?