viska galima padaryti... ir per lana ir per rs422. Statomi davikliai prie variklio, uzduodamos temperaturu ribos, kai jos perzengiamos-gaunamas kompiuteryje aliarmas, kai priartejama-ispejimas. Visi perzengimai registruojami i atminti-istorija. Kiekvienam davikliui nustatymai individualus. Termoporu cia nereikia, nes temperatura nera auksta. "Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų pranešime:jbk9jk$104$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Čia kontoroj toks ginčas kilo - ar būtų kokia nors racija stebėti > variklių būklę su tikslu prediktyviai aptikti būsimą gedimą su > termoporomis masiškai ant visų (jėgos - keli-keliolika kW) variklių? > > Ta prasme yra staklėse tarkime su 12-40 variklių, visi jie yra > potencialūs kandidatai užsilenkti. Kai kada pavyksta nustatyti, kad > variklis prie pabaigos pagal jo korpuso t-ra - priėjus ranka akivaizdžiai > jaučiasi kad šiltesnis, o neretai ir karštesnis nei kiti toje pat grupėje > simetriškai kitoje pusėje (t.y. eliminuojam įtaką). > > Jei yra racijos tam, tada klausimas - su kokia > elektronika/elektrotechnika technika būtų geriausia prisijungti tokį > termoporų kiekį? Ir taip, kad sistema registruotų visas t-ras, rašytų į > duomenų bazę per LAN (arba kad būtų sąsaja apklausti modulį tarkime kas > sekundę, o anas struktūrizuotai atiduotų poras termopors ID=t-ra C). > Duomenų bazėj po to būtų gyvai, realiu laiku sukama analitika, ar yra > nuokrypių grupėje, ir ar nėra kartais viršytas anksčiau pastebėtas "įvykio > horizontas" ("point of no return"). Tikslas - išsiskaičiuoti planinį > neveikimo laiką, pasiruošti pervyniojimui/keitimui iš sandėlio.