Tema: Re: variklių būklės monitoringas termoporomis
Autorius: Gadaminas
Data: 2011-12-06 07:51:48
viska galima padaryti... ir per lana ir per rs422. Statomi davikliai prie 
variklio, uzduodamos temperaturu ribos, kai jos perzengiamos-gaunamas 
kompiuteryje aliarmas, kai priartejama-ispejimas. Visi perzengimai 
registruojami i atminti-istorija. Kiekvienam davikliui nustatymai 
individualus. Termoporu cia nereikia, nes temperatura nera auksta.


"Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų 
pranešime:jbk9jk$104$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
>    Čia kontoroj toks ginčas kilo - ar būtų kokia nors racija stebėti 
> variklių būklę su tikslu prediktyviai aptikti būsimą gedimą su 
> termoporomis masiškai ant visų (jėgos - keli-keliolika kW) variklių?
>
>    Ta prasme yra staklėse tarkime su 12-40 variklių, visi jie yra 
> potencialūs kandidatai užsilenkti. Kai kada pavyksta nustatyti, kad 
> variklis prie pabaigos pagal jo korpuso t-ra - priėjus ranka akivaizdžiai 
> jaučiasi kad šiltesnis, o neretai ir karštesnis nei kiti toje pat grupėje 
> simetriškai kitoje pusėje (t.y. eliminuojam įtaką).
>
>    Jei yra racijos tam, tada klausimas - su kokia 
> elektronika/elektrotechnika technika būtų geriausia prisijungti tokį 
> termoporų kiekį? Ir taip, kad sistema registruotų visas t-ras, rašytų į 
> duomenų bazę per LAN (arba kad būtų sąsaja apklausti modulį tarkime kas 
> sekundę, o anas struktūrizuotai atiduotų poras termopors ID=t-ra C). 
> Duomenų bazėj po to būtų gyvai, realiu laiku sukama analitika, ar yra 
> nuokrypių grupėje, ir ar nėra kartais viršytas anksčiau pastebėtas "įvykio 
> horizontas" ("point of no return"). Tikslas - išsiskaičiuoti planinį 
> neveikimo laiką, pasiruošti pervyniojimui/keitimui iš sandėlio.