manau kad imanoma jog maitinimo saltinis pradzioj "kankinosi" ir jame periodiskai suveikinejo apsauga, kol srove sumazejo iki tokios kuria jis gali pavezti "eMJei" <mjordanas_trinti_@gmail.com> wrote in message news:jgoun2$h0b$1@trimpas.omnitel.net... > ne akuma bijau sugadint o maitinimo shaltini :) > > atrodo viskas kaip ir neblogai, pradziai maiteko radiatorius kaito > stipriai, greiciausiai atidavienjo daugiau amperu, bet paskui buvo > normaliai siltas. Per nakti vistiek bijojau palikt. Ryte dar pusvalabdziui > pajungiau, tai sushmeravo zalia spalva akutej - reiskias atsigavo iki > "pakankamai ikrautas". masina suko gerai. > > Toks vaizdas kad ta savo maiteka drasiai galiu naudoti kaip akumo > pakroveja. > > On 2012.02.06 13:35, svyt wrote: >> 13,8V itampa nesugadinsi jokio automobilinio akumo, ir neperkrausi, >> daznas >> generatorius daugiau V duoda. srove ribot reikia jei itampa daugiau nei >> 14V, >> kuo ji didesne tuo daugiau- tuo tas svarbiau, pakraut gali ir 220V >> nuolatine >> srove, kraunant trumpais impulsais ir/arba labai maza srove, bei stebint >> elektrolito temperatura. >> >