neteisybe. Labai daug backeliu kuriu itampa buvo 0V pasikele ir negyveliu ir veikia geriau nei kai kurios kurios turejo kelis voltus. Patikimiausia- individualus krovimas ir pakrautos matavimas su apkrova. Arba iskarto matosi, kad nesikrauna. -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:k0r7tt$lqe$1@trimpas.omnitel.net... > atjung juos visus ir matuok itampas. > > -- > vyt/ / > > vw kombi od. variant (Dizelis) > vw golf II (Dizelis) > > "Night" <vkumpikas_trint_@gmail.com> wrote in message > news:k0r5ve$k6b$1@trimpas.omnitel.net... >> Hmm, notebuko akuma kaip tik turiu toki pusiau veikianti. Reikes >> perskelti. Kaip atrinkti "dar veikiancias backeles"? Biski veliau >> paskersiu krovikli ir imesiu fotkes. >> >> "Levas" <kazkur@pasbobute.lt> wrote in message >> news:k0r3km$igq$1@trimpas.omnitel.net... >>>o nemanai, kad po valandos ar daugiau darbo sudegs motoras nuo perkaitimo? >>> >>> O siaip, tai pasiimi notebuko akuma, isardai, issirenki dar veikiancias >>> backeles, jas visas vienodai pakrauni. Uzlygiagretini ir jungi prie to >>> zalio (taip pat vienodai pakrauto) akumo. >>> >>> Veiks ilgai, iki motoro susvilimo. Vienintele beda- pakrovimas bus x >>> backuciu kiekis ilgiau arba isviso nekraus. Jei pamatytume krovimo >>> schema, dar gal paburciau. >>> >>> As naudoju savo ukyje dulkiu siurbliuka nesiojama. Vietoje originalaus Ni >>> akumo idejau dvi tokias backeles nuosekliai (apie 8V vietoje max 7V) tai >>> siurbia zviegdamas. Tiesa, originalus pakrovimas- rezistorus ir daugiau >>> nieko. Tai pakraunu akumus issiemes atskirai, su isoriniu pakroveju. >>> >>> >>> -- >>> Bye, Levas >>> -- >>> http://www.vabolis.lt >>> >>> >>> "Night" <vkumpikas_trint_@gmail.com> wrote in message >>> news:k0r266$h40$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Na gerai. Is vidaus viska galima ir ismesti be problemu. Tada is kur >>>> gauti >>>> pakankamai talpu 3.6V akuma kartu su krovikliu? >>>> >>>> "Evaldas" <sanya@takas.lt> wrote in message >>>> news:k0r20a$gvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Nieko lygiagreciai neprijungsi. Geriausiu atveju neveiks taip kaip >>>>> reikia >>>>> ir gadins akumuliatorius, blogiausiu - sudegs imontuota LiPo krovimo >>>>> schema. Viena tokia bandziau prikelt po sudeginimo, prasiknisau dvi >>>>> dienas >>>>> ir nieko gero nesigavo >>>>> Arba turesi ismest is vidaus viska nafig ir tada jungti koki tik nori >>>>> isorini akumuliatoriu. Variklis ten 3,6V. >>>>> >>>>> "Night" <vkumpikas_nospam_@gmail.com> wrote in message >>>>> news:k0qvu3$fae$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Yra zoles zirkles va tokios >>>>>> http://www.bosch-pt.co.uk/boptocs2-uk/Garden+tools/Accessories+for+garden+tools/GB/en/aw/Cordless+grass+shears/169223/Isio/21233/3165140513777/index.htm >>>>>> >>>>>> Akumas 3.6 V Li-ion, foto attachmente. Yra noras prisijungti papildoma >>>>>> akuma, imesta i kisene ar ant dirzelio per peti, kad dirbtu ne 20 >>>>>> minuciu, o bent kokia valanda - pusantros. >>>>>> >>>>>> 1. Koki akuma ir kur nusipirkti? >>>>>> >>>>>> 2. Gimatasis kroviklis 7V 250 mA - jei prijungsiu papildoma akuma >>>>>> lygiagreciai gimtajam, butu gerai kad tas pats kroviklis ji ir ikrautu >>>>>> (nesvarbu, ar per nakti, ar per para, ar per dvi - prietaisas >>>>>> naudojamas >>>>>> karta i 2 savaites mazdaug) Kazkokia elementari krovimo schemute >>>>>> prietaise yra, nes kol akumas karaunasi - led'as mirksi, kai >>>>>> pakrautas - >>>>>> dega. >>>>>> >>>>>> Aciu uz mintis. >>>>> >>>>> >>>> >>>> >> >> > >