On 2012-08-21 13:46:11 +0300, Sail said: > Yra kaþkiek praktikos naudojant kemperá, toká senoviðkà. Labai > nesiknaisiojau, bet panaðu, kad sistema tokia: > > vaþiavimo metu relë prijungia akumà krovimui. Tuo tarpu stovëjimo metu > ádëtas elementarus akumo parkrovëjas, bukas, kuris prijungtas akumo > krovimui. > Kadangi manajam kempery ið akumo pagrinde tik apðvietimas, tëlikø ir > kitø pribambasø nëra, tai viskas veikia kuo puikiausiai, kai pakrovëjas > ájungtas. Uþtenka jo srovës, ir dar akumas kraunasi. O kaip zinai, kad NEPERKRAUSI akumo? Stebi itampa ir srove? Skaiciuoji laika? Ar tam kemperis, kad uzsiiminetum akumo krovimo stebejimu??? > > Realiai situacijos, kad reiktø krauti akumà, ir ið jo vartoti elektrà, > beveik nebûna. O tai kempinge prisujungus prie 220V nejungi apsvietimo? Nenaudoji sildymo (ventiliatorius), nenaudoji televizoriaus, vandens siurblio, ir t.t. ??? Audrius K. > > > > "Miegapele" <svinas69@gmail.com> wrote in message > news:k0vnid$1ht$1@trimpas.omnitel.net... >> tau reikia kazko tokio >> http://www.defa.com/en/html/marine/power_systems/products/batterychargers/marinecharger_1x15/ >> tam kad galetu tuo paciu metu krauti akuma ir galetum is jo srove >> naudoti. papildoma reliuke nuo krovimo kuri atjungs stovejimo akuma nuo >> starterinio uzgesinus elektra. sitas gali iki 10A papildomai atiduoti >> kraunant akuma. realiai ieskok laivam skirtu pakroveju. kainos nezaves >> bet veikia gerai taip pat yra spec pakrovejai kemperiam su tokiom pat >> galimybem. jei nori pats konstruoti ta igeriau paimti koki normalesni >> defa ar panasiai pakroveja ir suorganizuoti krovimo nuo 220 ir 12v >> selekcija su rele priklausomai nuo to ar auto variklis uzvestas ar nea >> (nuo krovimo lemputes valdoma rele) gali buti niuansu jei sustojus >> pajungsi 220 krauti akumui ir tuo paciu pradesi is to akumo srove >> naudoti. >> akumu atskyrimui gali naudoti toki >> http://www.bepmarine.com/home-mainmenu-8/product-270/dual-sense-voltage-sensitive-relay-125amp-vsr- >> tiks idealiai nes gali krauti kuri nori akuma o jis pagal kraunamo >> akumo lygi prikabina arba atkabina kita akuma. yra ir vienpusiai >> selektoriai. naudojant situos nereikia deti reles kuri valdytu akumu >> selekcija >> >> >> "A. Masenas" <t-ss@t-ss.lt> wrote in message >> news:k0vj11$rln$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nerimta ir pasirode, todel ir klausiu. >>> Del elektronika.lt viskas aisku, bet gal galetum kazka is rusisku >>> interwebsu rekomenduot? >>> Dekoju >>> >>> "Evaldas" wrote in message news:k0vibi$qmt$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Slamstas cia kaip ir visa kita is sio puslapio. >>> Jei reikia normalios schemos ieskai rusiskam internete. Net ir lietuviskam >>> elektronika.lt galima rasti kai ko padoresnio. >>> >>> "A. Masenas" <t-ss@t-ss.lt> wrote in message >>> news:k0vho8$pov$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Reikia cia pakroveja koki prigalvot "gilaus issikrovimo" AGM akumui >>>> kempery. Tiek nuo automobilio 12v, tiek nuo 220. Uztikau internetuose >>>> va tokia schema: >>>> http://www.aaroncake.net/circuits/charger2.asp >>>> Padorus cia variantas, ar gal ka geriau pasiulyt galetumet? >>>> Aciu