Tema: Re: Del PIR
Autorius: Kicker
Data: 2012-10-30 08:29:06
tipo PIR'ai nereaguoja y visokius skersvejus, vorantinklius ant sienos ir
t.t.? (as nzn, man vienas specas sake kad reaguoja).
Pas mane garaze budavo kad suveikineja, isrinkus radau kazkokias
miniaturines museles beskraidancias, poto suveikinejimai baigesi.
Tuo labiau vistiek nuiimos tai ir reikes ardyti.

"Signalizacija"  parašė naujienų news:k6md00$ugk$1@trimpas.omnitel.net...

>Pir gali kad ir kibiras dulkiu but, svarbu elementas nebutu pirstais
>nuciupintas.

O burimas is kavos tirsciu tai ka as zinau