nu čia reikia nulekti galvą hondos inžinieriams už tokį akuma. biški pabrausinau kataloga, tai tarkim wv ar bmw 2 litru benzinams siulo mazdaug 60-65 ah ir 500-600 A akumus. bet pirminis klausimas ne apie tai. akivaizdžiai turimo akumo elektrolito tankis per mažas kaip pakrautam akumui. va man idomu, ar imanoma kazka paburti, ar jau nebe? 2012.12.08 21:58, Dainiushas rašė: > na bet matai, kita vertus, normaliai ten reiktų ~70Ah. O tas mažiukas, > tai tokiu ribiniu režimu jau dirba. Tai gal ir normaliai, kad du metus > laiko. > > aš tokioj situacijoj žiūrėčiau į šitus > > http://tinyurl.com/br9qyjw > > On 2012.12.08 21:43, Mtrhed wrote: >> suka ir prie -30, bet tik antro uzvedimo bandymo tikriausiai neduotu. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:ka04lc$23s$1@trimpas.omnitel.net... >>> o ten su elektra toj hondoj viskas gerai? Kokia krovimo átampa? Gal >>> vaþinëjama po kilometrà? >>> >>> Kita vertus, toks akumas gal ið principo nelabai gali prie -20C tokio >>> dydþio variklá sukt :) >>> >>> >>> On 2012.12.08 21:25, telekomas wrote: >>>> sveiki, >>>> >>>> yra 2 metu amziaus exide 45Ah, 300A cca akumas. ðvieþiai pakrautas (su >>>> pakroveju ir palaikytas, kad nusistovetu) rodo 12.72 V, o elektrolito >>>> tankis viso labo ~1.2. jau praeita þiemà per ðalèius (>20C) >>>> neprasukdavo. ðia þiema irgi jauèiu teks su prikurke draugauti. >>>> galvoju, jeigu nusiurbti ðiek tiek elektrolito, ir dapilti didesnio >>>> tankumo (turiu ið senukø paruoðto elektrolito, kurio tankis 1.27) - >>>> nors >>>> kiek padëtø? >>>> p.s. treèio naujo akumo per 4 metus pirkti labai nesinori:) juo labiau, >>>> kad numatytas labai silnas, ir didesnis netelpa fiziðkai (honda crv >>>> 1) - >>>> naujas bus >>>> >>>> teo >>>> >>> >> >> >