kolektoriniui varikliui, kas yra starteris, turejau omeny. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:ktlfv9$a4q$1@trimpas.omnitel.net... >o koks is esmes elektro varikliui skirtumas? uzvedinejau nuo kempo ziguli >ne karta. ten ant minimumo 17V, suka labai smagiai starteris, kaip >nepajungtas, ir geras soko testas bendeksui, jei atlaike tai laikys dar >ilgai. > > -- > vyt/ / > > vw kombi od. variant (Dizelis) > vw golf II (Dizelis) > > "arulis" <aruliss_naikinti@gmail.com> wrote in message > news:kt8bto$1vg$1@trimpas.omnitel.net... >> esu mates , kaip tarybiniais laikais MAZ vairuotojas prase prikuritj nuo >> svarkes . >> >> buvau pacaniukas ir sakiau, kad negalima, kadangi svarke kintamos >> itampos, >> tau reikia pastovios. negalejau niekaip perkalbeti. uzpiso, tai teko >> duoti >> laidus. >> >> ir junge jisai 70 V AC 200A prie akumo ar starterio. garsas tai toks buvo >> TRRRRR baisus , uz puse kilometro turejo girdetis. neuzvede, bet ir >> nesudegino :) >> >> >> Evaldas wrote: >> >>> "Saulius G." <sauliusg@takas.lt> wrote in message >>> news:kt7pf9$fa8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jungem viena 60Hz prietaisa i 50Hz tinkla, tiesa ne varikli, tai sudege >>>> maitinimo blokas is karto. >>> >>> Vien tik del 10 Hz skirtumo sudegt negalejo. Bent jau ne is karto. O >>> jeigu 110 V 60 Hz prietaisa ikalet i 220 V, 50 Hz tai cia jau ne Hz >>> beda. >>> Ai tiesa, dar kartais zmones tiristorini 220/110 V keitikli skirta >>> kaitinimo elementams pabando panaudot. Tada irgi sudega, bet irgi ne nuo >>> Hz :) > >