Pranelis rašė: > Kodel skiriasi variklio ir kaitinimo elemento nuotekiai? > Imho paprasta nuotekio rele pagautu abu atvejus vienodai. Kaitinimo > elemento atveju suveiktu isijungus sildymui, variklio - kai anas pradeda > sukt bugna. Apie vidinę diagnostiką kalba, o ne apie išorines apsaugos priemones. Variklio nuotėkis maskuojamas/diagnozuojamas relės kontaktų sukibimu, o kaitinimo elemento — tiesiogiai. Todėl, kad kaitinimo elementui jis aiškiai realizuotas, o dėl variklio aš dar ir abejoju. Logika ta, kad pramušus į korpusą (priežastis) relės kontaktai galėtų sukepti (pasekmė) ir diagnostika tai ir aptinka (relė turėtų būti išjungta, bet WTF — įtampa yra; error), nes iš tikrųjų ji variklio srovės nuotėkio nematuoja. Kaip yra iš tikrųjų, tai neaišku; jei variklio srovės nuotėkis būtų tiesiogiai matuojamas/aptinkamas, tai nematau loginio paaiškinimo, kodėl jis neturėtų būti pranešamas atitinkamu (o ne visiškai kitokiu) klaidos pranešimu.