Ne turbinai,o uzdegimo kampui. Kad apipisti auto ECU http://www.ac.com.pl/en/produkty/12/timing-advance-processors bet geriau butu isskrosti generatoriu ir perreguliuoti kaip priklauso. (jei imanoma) "AMB" <jkhhjkl@lljhkjk.lt> wrote in message news:m39ui9$8cl$1@trimpas.omnitel.net... > gatavas sprendimas tai butu masinine duju iranga :) Esu programaves > kazkada butent toki uzdelsima pries daug metu, dare ten masinai turbinai > kazka. > > > "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message > news:m2tpdc$uao$1@trimpas.omnitel.net... >> nesumastau kaip dedes Googlo paklaust, gal jus patarsit. Vienzo, yra dyz >> generatorius, su 58Hz dažniu ir truputį aukštesne nei reikia įtampa. Jo >> kompas per steperiuka stumdo gazo svirtele, RPMus greiciausiai nuskaito >> nuo Holo daviklio. Taigi, ant laisvu 58 Hz, gauna apkrovos - pamazeja >> RPM, pastumia svirtele ir vėl viskas nominalu. O noriu turėti išėjime 50 >> Hz, tuo pačiu ir įtampos sumažėtų iki įprastos. Tai va, galvoju reikia >> Holo daviklio dažnį sukelt tiek, kad kompas pats sumažintų RPM 13% ir >> tuomet išėjime turėčiau turėti 50 Hz. Bet norėtųsi, kad reaguotų į >> apkrovos pasikeitimą, taigi reikia tokio kaip dažnio daugiklio, kad >> pasikeitus Holo dažniui į procą jau ateitų atitinkamai pakeistas >> signaliukas, bet blin, neteko matyti ne sveiko skaičiaus daugiklio, tik >> pvz 2x ar 4x. O dar taip jei butu reguliuojamas tai iš viso idealu būtų, >> tada nustatyt būtų galima pajungus. Gal būtų kokių minčių ? > >