Kiek suprantu labai svarbu geras kontaktas. Kaip ir minejau perdarius akumuliatoriu laikikli akumus vos igrudau, tai kontaktas pagerejo matyt del to ir greitis atsirado. Reiks dabar aiskintis del to kaitimo, vistik turiu itarima, kad vienas akumas blogas, nes kazkaip butent vienas galas ziauria kaista ir lydosi plasmase... Na sian gryzes bandysiu paeksperimentuoti, pradziai idesiu visai kitus akumus ziuresim kame cia saknys saimhe wrote: >> Klausimas ar cia blogas koks vienas akumas, nes pirkaus is SSS tuos >> pigiausius kitaiskus 2300 po 8 Lt berods ar kitokios versijos. > > Būtų blogas akumas, jis ir kaistų visu tūriu. Paprastas bandymas: > laikyti rankose, prispaudus tą kaistančią vietą, ir gazuoti kiek tik > paveža. Jei ir toliau kais, tuoj pajusi. Tada tolimesnis bandymas: tą > vietą pavalyti su švitriniu tiek akumo, tiek kontakto pusėje, ir kitą > kartą vėl gerai prispausti. > Didesnėms srovėms kontaktai būna arba deramai prispaudžiami, arba > privirinti dar gamykloje. Klijai nepadės, abejočiau ir PVC izoliacija. > Jau geriau iš dviratinės kameros iškirpti tinkamo pločio žiedą. >