Tema: Re: Siunta is Kinieciu
Autorius: AMB
Data: 2015-05-18 16:35:16
Nerasiau, kad sake :) rase. Operacijos israsa cia turi omeny is banko? Kai
nusiunciau is banko ta ale israsa, tai gavau atsakyma:

Gerbiamas kliente,
Muitinei reikia pateikti prekių vertę patvirtinantį dokumentą, kuriame
matytųsi prekių užsakovas, nurodytos prekių vertės, transporto išlaidos,
pilni prekių pavadinimai, internetinė parduotuvė bei prekių kodai pagal
kuriuos būtų galima identifikuoti prekes.