Seniai israstas BEMF metodas apsuku sekimui ir reguliavimui, nereikia jokiu tachografu ir kitu xujniu. "Gadaminas" <elektronika@user.lt> wrote in message news:mju9n7$alp$2@trimpas.omnitel.net... > siaip tai DC variklis turi gan kieta charakteristika: kuo daugiau > krauni-tuo stipriau priesinasi... Norint, kad sukiai kistu maziua reikia > griztamo rysio tachometro. tada galima pasiekti stabiliau, galima dar > naudoti mikrokontreliuriuka ir matuoti srove ir tuo pagrindu keisti > itampa(nelinijiskai)... net itampos stabilizavimas nemazai prideda > stabilumo sukiams. > > > > "ejs" <ejs@no.where> parašė naujienų > pranešime:mjsb0g$r9n$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Laba, >> >> reikia keisti savadarbių staklyčių variklio apsukas. >> Variklis kolektorinis, 18V. Sukasi nuo 12V. >> >> Ar yra skirtumas tarp klasikos su 555 / FET'u ir komparatorinio varianto, >> tipo http://www.soel.ru/cms/f/?/447303.pdf >> >> Norisi turėti stabilias apsukas nepriklausomai nuo apkrovos. >> Gręžiama nuo PCB (beje, radau 0,75mm kietlydinio grąžtų !) iki akmens >> (deimantiniu grąžtu po vandeniu) >> >> Skaičiau, http://kazus.ru/forums/showthread.php?t=110156, užkniso su savo >> neliteratūrine kalba ;) >> >> Ar yra prasmė variklį užmaitinti ne 18V, bet 24V? Tokiu atveju būtų >> reikalingas papildomas 12V DC maitinimas >> -- >> ejs > >